Näpunäiteid valiku tegemiseks jagab tootejuht Andrius. Tutvuge, valige ja nautige oma reisi!
Materjali dikteerivad tarbijate erinevad kvaliteedi- ja hinnasoovid Üldiselt peaks kohver olema nii vastupidav (mitte kõva) kui ka kerge. Enamasti valmistatakse kohver polüpropüleenist või polükarbonaadist.
Polükarbonaat | ABS-plastikust | |
Materjal on löögikindel ja ei purune. Miinuseks on aga kohvri raskem kaal. | Äärmiselt tugev materjal, isegi auto põrkeraudade valmistamisel kasutatakse just polükarbonaati. Samal ajal on ka antud materjal kerge ja teeb reisimise mugavaks. Seetõttu on ka just selle kategooria kohvrid kõige usaldusväärsemad. | Kohvrite tootmises on just plastik kõige levinum materjal. Paraku on plastikust kohvrid üsna rasked ja purunevad tunduvalt kergemini, kui eelmainitud materjalid. Vajavad ettevaatlikku ümber käimist, kuna võivad puruneda tühjana ka juhul, kui neile raskem ese asetada. |
Kindlasti peaks jälgima ka tootele antud garantiid. Kas tootele on üldse antud garantii? Kui pikaks ajaks? Kas kõikidele osadele? Värvuse poolest soovitab meie tootejuht klassikalist musta, kuna määrdumine on kõige vaevumärgatavam.
Meie soovitame osta kohvri, millel on 4 ratast, mis pöörlevad 360 kraadi. Tänu sellele on kohvriga liiklemine palju kordi lihtsam. Kohver püsib ilma probleemideta püsti, ei pea otsima tuge, kuhu kohver asetada. Samuti on kohvrit väga mugav igatpidi lükata ja tõmmata - enda ees või taga, nii nagu ainult soovid! Trenni tee spordisaalis, mitte kohvriga!
Ostes kohvrit, pead enda jaoks selgeks tegema, mis eesmärgiga seda kasutama hakkad. Kui tegu on lühikeste ärireisidega või reisiga, kus palju asju ei ole tarvis, saab hakkama ainult käsipagasiga. Käsipagas võib olla ka lisaks äraantavale pagasile. Käsipagasi puhul tuleb kindlasti jälgida lennufirma poolt ette antud mõõte, et mitte lennujaamas aega raisata ja ebamugavasse olukorda sattuda. Pikemateks reisideks soovitame kasutada keskmise või maksimumsuurusega kohvreid. Neid kokku pakkides peab jälgima, et kohver aga liiga raskeks ei läheks. Sellise olukorra puhul peab lennujaamas tasuma lisakilode eest.
Kõige paremini sobib kohvri kaitsemiseks TSA (Transport Security Administration) lukk. See on lukk, millele mõtled koodi, mida vaid sina tead. Kui aga lennujaama töötajatel tekib kontrollpunktis kohvri osas kahtlusi ja nad soovivad seda avada, siis on kõrgematel ametikohtadel töötavatel turvatöötajatel võti, mis avab antud luku. Tänu sellele ei pea sa ebameeldiva üllatuse osaliseks saama, avastades kohvrit kätte saades lõhutud luku. TSA-luku tunneb ära tänu spetsiaalsele teemantmärgile.